Subject: Sündmus harku vallas
From: "Cristo Veber" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 18:46:47 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Taotlen avaliku ürituse luba Harku vallas, ning sooviksin kooskõlastust, et 
kiirendada avaliku ürituse loa saamist. Sündmus toimuks Joa Tee 17, Vääna, 
aadressil Iron Baltic territooriumil.
Lisan kaasa ka dokumendi, kas selle jaoks on kooskõlastust vaja ja kelle 
poole ma pöörduma pean.

  <https://img.dlvr.ws/6056299182817280/4964281467666432/signoff.gif?ck=1648065352.9>

  <https://img.dlvr.ws/6056299182817280/a671aa10-311f-41f1-b6bc-af886a5148d1.jpeg#logo>

  <https://g.dlvr.ws/s/rich-field-phone-3/45668E/26/trans.png> 
<tel:+372+53335097> +372 53335097  <https://g.dlvr.ws/s/rich-field-email-1/45668E/26/trans.png> 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] <https://www.facebook.com/CristoVeber> 
<https://www.instagram.com/cristo_veber/>
  <https://g.dlvr.ws/s/linkedin/45668E/48/circle/background.png> 
<https://www.facebook.com/CristoVeber>

 <https://www.facebook.com/CristoVeber>